9 Mayıs 2013 Perşembe

 Selamlar! Ben Ayşegül. Burda yeniyim,daha doğru yazı yazma açısından yeniyim bugüne kadar sadece takipçiydim;ama artık ben de bir şeyler paylaşmaya karar verdim! Şimdi ilk yazımla başlıyorum..

 Size ilk bahsedeceğim ürünler The Body Shop'ın lip balmları. Hani şu kasa yanlarında satılanlar. Ben bunların kokularına yapılarına renklerine bayılıyorum. Ama sadece bu ikisinin,diğerlerinin kokuları felaket.
 


Soldakinin adı Strawberry,sağdakinin Cranberry Joy.




Benim ikisinin arasından en sevdiğim bu. Böyle güzel bir koku olamaz! TBS bu kokunun üstünden başka ürünler de çıkarmalı bence. Dudakta yapış yapış hissi vermiyor,tek kötü yani elle veya bi aplikatörle sürülmesinin gerekmesi.



Cranberry Joy ise,mantar şeklinde olduğundan sürümü çok daha kolay. Kokusu da gayet güzel yapısı zaten yoğun diğeri kadar sıvı yapıda değil. Ben önce Cranberry Joy'u üstüne Strawberry'yi sürüyorum rengi çok güzel oluyor. Kalıcılıkları,bir lip balm ne kadar kalıcıysa bunlar da o kadar kalıcı gerçi kokusu o kadar güzel ki,ben hemen yediğim için kalıcılıkları hakkında yorum yapmasam daha iyi :)
Fiyatları 8-10 lira arasıydı sanırım,bir değişiklik olmadıysa.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder