10 Mayıs 2013 Cuma

Maybelline Lipstick - 130 Peach Juice!

Selamlar! İkinci yazım Maybelline lipstick hakkında olacak.
 
130 numara Peach Juice isimli lipstick (lipstick diyorum çünkü ruj demek doğru olmaz) harika bir renge sahip. 

Benim için kurtarıcı bi renk. Her türlü makyaja uyuyor. Tek kat sürerseniz koyu renk makyaja,birkaç kat sürerseniz sade makyaja çok güzel uyum sağlıyor. Maybelline in tek sevdiğim lipstick'i bu diyebilirim çünkü diğerleri benim için fazla ışıltılı.



Onlarca pembe rujum var ama son zamanlarda elim hep buna gidiyor. (Hatta son 1 aydır :) ) İçinde hafif ışıltıları var şeftali alt tonlu bir pembe rengi. Gloss gibi olduğu için çizgilere dolmuyor ki benim için en büyük artısı da bu. Mat rujları ne kadar sevsem de kullanırken çok sıkıntı yaşıyorum. Peeling yapmadan kullanmam zor oluyor.



Bu, flashsız görünümü. Burda rengi biraz şeftaliye kaçık çıkmış ama normalde biraz daha pembe. Ben bunu genelde altına pembe bir lip balm sürerek kullanıyorum. (Daha çok rengini verme açısından yoksa dudakları kurutmuyor.) Kesinlikle tavsiye ediyorum :)

Son zamanlarda en çok kullandığım lipstick i paylaşmak istedim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder