11 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Shady Lady Tekli Far - Luscious Lani!




Luscious Lani  tam benim rengim! Bu tonlarla onlarca farım var belki ama en çok sevdiğim bu. The Balm farlara zaten diyeceğim yok çok kalıcılar renklerini de çok güzel veriyorlar.



İçinde ışıltıları çok az da simleri bulunan far pembe altın renginde. Tüm göz kapağına sür,üstüne de eye liner sür-çık farı bu :) Aynı zamanda göz pınarlarına da aydınlatıcı olarak kullanılabilir. Kal altına da tercihe kalmış,ben tercih etmem çünkü kaş altı için fazla ışıltılı bi far bana göre.


Çok fazla belli olamadı burda hatta baya koyu bile çıktı gün ışığında çekiyim demiştim ama olduğundan başka ve mat çıktı rengi, olsun :)
Fiyatı normalde 18 lira ben indirimden 9 liraya almıştım sanırım,ya da 20 lira ben indirimden 10 liraya aldım :)

Sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder