26 Mayıs 2013 Pazar

ESSENCE - Mosaic & Bronzing Compact Powder

Selamlar!
Bugün sizlere yaz aylarında en kullanışlı iki üründen bahsedeceğim. Essence Mosaic Powder ve Bronzing Powder.



Mosaic pudrayı allık, bronzlaştırıcı olarak kullanabilirsiniz. Işıltılı, çok güzel bir renk veriyor yüze. Çok fazla beyaz olduğum için tam benlik. Bronzlaştırıcı pudranın da rengi ve mat olması çok hoşuma gidiyor. Normalde yüzümü kontürlemem ama o gün yüzüm çok fazla beyaz gelirse gözüme, bunu da bronzlaştırmak için kullanıyorum.
Mosaic pudrayı normal Essence standından almıştım ama bronzlaştırıcıyı buycosmo.com dan aldım. Sanırım şu an Essence standlarında yok. Benim rengim; 02 love to be matt.


Soldaki bronzer sağdaki mosaic. Ben bazen mosaic pudrayı allığımın üstüne hafifçe uyguluyorum biraz ışıltı versin diye :)

Fiyatlarını hatırlamıyorum ama buycosmo.com da normalden çok daha ucuz bi fiyatta olması lazım ki normalde de gayet ucuz ürünler. Essence in fiyatlarına göre ürünlerinin kaliteliliği harika!

Sonraki yazıda görüşmek üzere! :)

1 yorum:

  1. şimdi ben bunlardan sürünce güzelleşir miyim asdasdas :D

    YanıtlaSil