15 Mayıs 2013 Çarşamba

Yeni Favoriler - Golden Rose Jolly Jewels Ojeler!

Selamlaar!
Jolly Jewels, hayranı olduğum ojeler! Şimdiye kadar çıkan bütün simli parıltılı ojeler halt etmiş! Golden Rose kendini aşmış bu çıkardığı seriyle bence.



4 rengine sahibim. Sırasıyla, 113, 103, 104 ve 110 numara. 110 benim favorim, çoğu kişinin olduğu gibi.





Tabi simli ojeler oldukları için baya zor çıkıyorlar tırnaktan. Ben altına şeffaf oje sürmeyi tercih ediyorum, folyo yöntemiyle çıkaran da varmış tabii. Çıkarmak için çok uğraşıyor olsam da değerler! Diğer bir sorunları, her yerde bulunmuyor olmaları. Gratis, Watsons vb yerlerde bulmanın zaten imkanı yok bence. Büyük kozmetikçilerde bulabiliyorsunuz. Ben Hobi Kozmetik ve Yücel Parfümeri'den aldım. Her ilde var mı bilmiyorum, İzmir de var. Fiyatları 5 veya 5,50 olması lazım..

Sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder